Verzending | Retourzendingen | Omruilingen
Wij verzenden wereldwijd naar alle landen. De verzendkosten en levertijden zijn afhankelijk van het bestelbedrag en het verzendland.
| Land | Duur | Prijs | Gratis vanaf |
| Duitsland | 1-3 dagen | 4,90 € | 149,- € |
| Oostenrijk | 2-4 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Zwitserland (DDP)* | 2-5 dagen | 9,90 CHF | 149,- CHF |
| Frankrijk | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Italië | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Nederland | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Spanje | 4-5 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Verenigd Koninkrijk | 2-3 dagen | 6,90 £ | 149,- £ |
| VS | 4-10 dagen | 9,90 USD | 199,- USD |
| Regio's | Duur | Prijs | Gratis vanaf |
| Europa | 2-5 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Rest van de wereld | 4-10 dagen | 9,90 € | 199,- € |
*De levering gebeurt via de Zwitserse Post voor kleine pakketten en via DHL Express voor grote pakketten (bijvoorbeeld hondenbedden). Voor jou komen er geen extra belastingen, invoerrechten of kosten in rekening.
** Indien de levering naar een niet-EU-land plaatsvindt, kunnen er extra douanerechten, belastingen of kosten zijn die door de klant moeten worden betaald aan de daar bevoegde douane- of belastingautoriteiten. Het wordt aanbevolen om de details vóór de bestelling bij de douane- of belastingautoriteiten te verifiëren. Leveringen naar Zwitserland worden altijd DDP (Delivered Duty Paid) verzonden. Voor jullie zijn er dus geen extra kosten.
Zie de instructies hieronder voor verzendingen vanuit Zwitserland.
Retourneer de goederen gewoon ongebruikt en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst om het aankoopbedrag terugbetaald te krijgen. Om uw retourzending te verwerken, moet u deze aanmelden via ons retourportaal. Ga hiervoor naar de volgende pagina: https://lastingbrands.logistik.app/#/returns/williamwalker
Je kunt de retourportal gebruiken om tegen betaling een retourlabel van ons te krijgen of het pakket terugsturen met een verzenddienst naar keuze. Wij raden u aan om het pakket als verzekerd pakket met trackingnummer via DHL, UPS of GLS naar het volgende adres te sturen:
lasting brands GmbH
- Retoure William Walker -
Schmiedestraße 1
27419 Lengenbostel
Duitsland
Om ervoor te zorgen dat je retourzending kan worden toegewezen, zorg je ervoor dat je de afleverbon bij je bestelling voegt. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt. Het informatieblad over het retourbeleid kun je hier downloaden
Retourzendingen vanuit een niet-EU-land moeten worden gelabeld als retourzendingen. Als de retourzending vanwege onjuiste etikettering alleen kan worden geaccepteerd tegen betaling van een vergoeding, behouden wij ons het recht voor om acceptatie te weigeren of om de gemaakte kosten in mindering te brengen op het restitutiebedrag.
Retourneer de goederen ongebruikt en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst om je geld terug te krijgen. Afhankelijk van hoe je pakket is afgeleverd, worden retouren via een ander portaal geregistreerd:
Voor kleine pakketten (bij u bezorgd door Swiss Post):
Onze partner MyOrderGate stuurt u een e-mail met een link waarmee u uw retourzending kunt registreren. Registratie is verplicht, anders kunnen we je pakket niet opnieuw invoeren in Duitsland. Je kunt hier meer informatie vinden op .
Voor grote pakketten (bij u afgeleverd door DHL Express):
Voor zendingen die door DHL Express worden afgeleverd, registreert u uw retourzending via het William Walker retourportaal. De bijbehorende toegang vindt u op: https://lastingbrands.logistik.app/#/returns/williamwalker
Voor het verstrekken van het retouretiket worden de volgende kosten gemaakt, die in mindering worden gebracht op de restitutie:
Pakketten tot 2 kg: CHF 20.00
Pakkettenvan meer dan 2 kg: CHF 30.00
Opmerking:
Het retourportaal wordt automatisch geselecteerd op basis van het bezorgbedrijf dat je pakket heeft afgeleverd - het is niet mogelijk om een vrije keuze te maken. Dit betekent dat zelfs als u slechts een deel van uw bestelling wilt retourneren (bijvoorbeeld slechts één kraag), de regels voor het hele pakket van toepassing zijn, wat, als het bijvoorbeeld door DHL Express is geleverd, zal resulteren in het gebruik van het William Walker-portaal. U vindt ook een informatieblad in elk pakket met alle verdere informatie over de retourprocedure.
Als je een product wilt ruilen, retourneer je het product zoals hierboven beschreven en bestel je het gewenste product gewoon opnieuw.
Wij verzenden wereldwijd naar alle landen. De verzendkosten en levertijden zijn afhankelijk van het bestelbedrag en het verzendland.
| Land | Duur | Prijs | Gratis vanaf |
| Duitsland | 1-3 dagen | 4,90 € | 149,- € |
| Oostenrijk | 2-4 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Zwitserland (DDP)* | 2-5 dagen | 9,90 CHF | 149,- CHF |
| Frankrijk | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Italië | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Nederland | 2-3 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Spanje | 4-5 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Verenigd Koninkrijk | 2-3 dagen | 6,90 £ | 149,- £ |
| VS | 4-10 dagen | 9,90 USD | 199,- USD |
| Regio's | Duur | Prijs | Gratis vanaf |
| Europa | 2-5 dagen | 6,90 € | 149,- € |
| Rest van de wereld | 4-10 dagen | 9,90 € | 199,- € |
*De levering gebeurt via de Zwitserse Post voor kleine pakketten en via DHL Express voor grote pakketten (bijvoorbeeld hondenbedden). Voor jou komen er geen extra belastingen, invoerrechten of kosten in rekening.
** Indien de levering naar een niet-EU-land plaatsvindt, kunnen er extra douanerechten, belastingen of kosten zijn die door de klant moeten worden betaald aan de daar bevoegde douane- of belastingautoriteiten. Het wordt aanbevolen om de details vóór de bestelling bij de douane- of belastingautoriteiten te verifiëren. Leveringen naar Zwitserland worden altijd DDP (Delivered Duty Paid) verzonden. Voor jullie zijn er dus geen extra kosten.
Zie de instructies hieronder voor verzendingen vanuit Zwitserland.
Retourneer de goederen gewoon ongebruikt en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst om het aankoopbedrag terugbetaald te krijgen. Om uw retourzending te verwerken, moet u deze aanmelden via ons retourportaal. Ga hiervoor naar de volgende pagina: https://lastingbrands.logistik.app/#/returns/williamwalker
Je kunt de retourportal gebruiken om tegen betaling een retourlabel van ons te krijgen of het pakket terugsturen met een verzenddienst naar keuze. Wij raden u aan om het pakket als verzekerd pakket met trackingnummer via DHL, UPS of GLS naar het volgende adres te sturen:
lasting brands GmbH
- Retoure William Walker -
Schmiedestraße 1
27419 Lengenbostel
Duitsland
Om ervoor te zorgen dat je retourzending kan worden toegewezen, zorg je ervoor dat je de afleverbon bij je bestelling voegt. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt. Het informatieblad over het retourbeleid kun je hier downloaden
Retourzendingen vanuit een niet-EU-land moeten worden gelabeld als retourzendingen. Als de retourzending vanwege onjuiste etikettering alleen kan worden geaccepteerd tegen betaling van een vergoeding, behouden wij ons het recht voor om acceptatie te weigeren of om de gemaakte kosten in mindering te brengen op het restitutiebedrag.
Retourneer de goederen ongebruikt en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst om je geld terug te krijgen. Afhankelijk van hoe je pakket is afgeleverd, worden retouren via een ander portaal geregistreerd:
Voor kleine pakketten (bij u bezorgd door Swiss Post):
Onze partner MyOrderGate stuurt u een e-mail met een link waarmee u uw retourzending kunt registreren. Registratie is verplicht, anders kunnen we je pakket niet opnieuw invoeren in Duitsland. Je kunt hier meer informatie vinden op .
Voor grote pakketten (bij u afgeleverd door DHL Express):
Voor zendingen die door DHL Express worden afgeleverd, registreert u uw retourzending via het William Walker retourportaal. De bijbehorende toegang vindt u op: https://lastingbrands.logistik.app/#/returns/williamwalker
Voor het verstrekken van het retouretiket worden de volgende kosten gemaakt, die in mindering worden gebracht op de restitutie:
Pakketten tot 2 kg: CHF 20.00
Pakkettenvan meer dan 2 kg: CHF 30.00
Opmerking:
Het retourportaal wordt automatisch geselecteerd op basis van het bezorgbedrijf dat je pakket heeft afgeleverd - het is niet mogelijk om een vrije keuze te maken. Dit betekent dat zelfs als u slechts een deel van uw bestelling wilt retourneren (bijvoorbeeld slechts één kraag), de regels voor het hele pakket van toepassing zijn, wat, als het bijvoorbeeld door DHL Express is geleverd, zal resulteren in het gebruik van het William Walker-portaal. U vindt ook een informatieblad in elk pakket met alle verdere informatie over de retourprocedure.
Als je een product wilt ruilen, retourneer je het product zoals hierboven beschreven en bestel je het gewenste product gewoon opnieuw.